вівторок, 26 листопада 2013 р.

Ноель Галлахер про відновлення "Oasis"

В одному з своїх недавніх інтерв'ю колишній лідер гурту "Oasis" поділився своїми думками на тему возз'єднання групи та його плани напередодні 20-річного ювілею дебютного альбому "Oasis" - "Definely Maybe".


Наступного літа альбому « Definitely Maybe » виповниться 20 років...

Все так!

Будеш відзначати ювілей?

В будь-якому випадку, будуть неминучі перевидання і все таке. А ви питаєте, чи вийде група разом на сцену і чи зіграє "Rock'n'roll Star" де-небудь на Філіппінах, чи що ?

Ну , ви можете зробити це де завгодно.

Думаю , не варто.

Чому ні?

Не знаю . Ми розпалися. Ви ж чули про це? Напевно, чули.

Так, я чув.
Так от , відповідно, група розпадається - групи більше немає. Немає ніякої групи. Так що - ні. Я в будь-якому випадку в цьому брати участs не буду. Якщо буде реюніон (возз'єднання) - то без мене.

Тобі набридло відповідати на подібні питання ?

Ні, мені їх задають всього разів шість на день, так що все під контролем. Я розумію, що люди не перестануть питати доти, поки це не трапиться. Це нормально.

Ти все ще пишаєшся "Definitely Maybe" , переслуховуюючи його ?

Звичайно, я пишаюся всім, що ми коли-небудь робили. Звичайно, деякі пісні - г # вно , і є пара періодів, які краще б забути, але в цілому ... Я вважаю, ми записали три великих альбому і чотири хороших, що, якщо брати з восьми, не так вже і погано. Але я вже розслабився. Мені не здається , що ми чогось не завершили . Начебто ми все сказали як група , розумієш ? Так що, якщо ви застали Oasis - вам пощастило. Якщо ні - ну що ж, відстій. Я ніколи не бачив Beatles живцем. Такі справи.

Джерело : http://rollingstone.ru/articles/music/interview/18340.html