пʼятницю, 15 листопада 2013 р.

Павло Гудімов про сім'ю, культуру, розвиток

Наш блог пропонує прочитати дуже цікаве інтерв'ю Павла Гудімова (сподіваюся не треба писати хто це). Тематикою інтерв'ю трохи відійдем від тематики нашого блогу - музики але все ж інтерв'ю дуже цікаве, тому прочитайте!



Інтерв'ю ведеться в формі монологу.

 Про сьомгу на сніданок і життя за містом

Мій ранок починається з того , що моя маленька донька , якій зараз два роки , штовхає мене своєю гострою пяточкою в бік із словами " Тато, тато! ". І вона це так робить професійно, так по ребрах проходиться, що ти вже спати після цього не можеш.
Потім, звичайно, мультики. Вона їх дуже любить, у неї взагалі дуже цікавий до них смак. Із сучасних вона любить "Маша і ведмідь", а зі старих любить мультфільми  які були зняті ще у 1952-1953 роках. Під звук цих мультфільмів я прокидаюся.

Аня (дружина) готує сніданок . Вона десь вичитала , що кращий сніданок - це слабосолена сьомга або лосось і сухофрукти з вівсяною кашею. Це вже стало традицією, тому що, по-перше , це смачно, а по-друге - ще й досить поживно. Обов'язково чорний чай - я чайоман, що не кавоман, хоч народився у Львові , де існує культ кави. Я "сова", дуже конкретна "сова" . Якщо говорити про мою працездатність, то вона збільшується вночі, а вранці вона досить слабенька.

Якщо у мене є час, я люблю виходити у двір і розглядати, як розпускаються бруньки, спостерігати за чимось. Найвеличніше, що у нас є - це природа . Спостерігати за природою - велике задоволення, це особлива філософія. Напевно, я все-таки садівник. Чим далі, тим більше я схиляюся в бік мистецтва, але не з точки зору організації простору, а з точки зору спостереження. Я вважаю, ситуація в Києві настільки антиестетична, це все тому що люди втратили зв'язок з природою. Найбільш зелений місто стало самим запущеним. Якби тут і далі розвивалися сквери, парки, якісь креативні простору, як урбан-гарден - це б розвивало населення .

Ну а далі дорога на роботу. Ми зараз живемо за містом і таке рішення було спрямоване бажанням приділяти більше уваги своїй донечці . Якщо будеш жити в місті, то всі вихідні будеш кудись їздити і не побачиш дитини, а за містом повністю змінюється ритм. Їздити кожен раз не втомлююся, в дорозі ми розмовляємо, переглядаємо новини. Це взагалі можна розцінювати як робочий час. Звичайно , в ту " білу" п'ятницю (22 березня 2012 року - снігопади) Ми добиралися 7:00 , але доїхали .

Про донорах часу і музиці , як стратегії

Я дуже люблю спілкування і без спілкування навіть не існую. Але в певні моменти треба відволікатися від оточуючих і подивитися на своє існування з боку, оцінити, скільки в ньому хаосу, а скільки корисних речей для тебе чи для суспільства. Мені здається, що справжній коефіцієнт корисності кожного з нас набагато нижче, ніж ми його собі уявляємо.

Для того , щоб почати артикулювати проблему часу, світу, різних напрямків своєї єдності, потрібно шукати донорів часу. Я, наприклад, можу знайти тільки помічників галерейних, художніх, за напрямками музичним, дизайнерським, але суть все одно зав'язана на мені. Колись у мене була ідея створити холдинг з виготовлення прибутків з талантів, але зараз я відмовився від цього. Я дуже радий, що міжнародна економічна криза дала стимул не зациклюватися на допомозі звідкилясь, а робити щось самостійно. Коли щось валиться, потрібно зупинитися і по- іншому подивитися на свою справу. Я зрозумів, наприклад, що менша кількість людей може робити набагато корисніші речі.

Я навіть змінив ставлення до своїх колег . Якщо спочатку я вважав , що багато залежить від кількості , то зараз у мене немає ілюзій. Я точно так само займаюся музикою, але це не можна розглядати як комерційні проекти. Зараз я роблю більше для себе . Раз на тиждень обов'язково є репетиція, тому що музика - це стратегія. Цікаво , що в царській Росії офіцери обов'язково повинні були вміти грати, танцювати, а якщо ти вмієш імпровізувати, то ти стратег .


"Зараз у нас в країні антиестетичний вандалізм "

Працювати зі мною дуже складно, тому що я дуже вимогливий . У якихось речах я перфекціоніст, в якихось - ні. Я не педант, але для мене важливо, щоб у людини була гнучка мотивація займатися тим, що він вибирає. Якщо людина любить і знає роботу, то він для мене. Буває, я помиляюся в людях, але не дуже часто. Були випадки, коли я запрошував на роботу людей з дуже хорошою освітою, ім'ям, але пізніше було видно, що вони нам не підходять.

Коли я створював культурний холдинг, я користувався принципом " гроші по дорозі". Якщо ти вмієш робити свою справу добре, тобі обов'язково будуть за нього платити гроші. Що ж до холдингу, то тут все просто: коли я ще був частиною " Океану Ельзи", я почав займатися організацією виставок, вивчати сучасне мистецтво. Тоді була галерея " Я дизайн" . Саме спілкування з художниками змінило моє ставлення до того, що я бачив у суспільстві. У нас немає об'єднаної тусовки, де були б разом художники, філософи та інші, які повинні один одного підтримувати і підтягувати. З часом я зрозумів, що їздити на гастролі стає все важче, мене більше приваблювали дизайн і естетика . На той момент Україна була схожа на друшлак : з неї випливало все цінне , що тут народжувалося і існувало. Звичайно, можна постійно скаржитися, але я зрозумів, що потрібно створити культурний холдинг і об'єднувати ті напрямки , які мене захоплюють. Я розумів, що українцям потрібно підвищувати рівень культури : культуру спілкування , політичну , естетичну , почуття і взагалі  все. Я бачив , що під час моїх лекцій багато змінюють світогляд завдяки слову.

Коли в країні приблизно 3 % населення ходить в музеї, галереї, то це дуже добре. Але в нашій країні, на жаль, цю систему дуже складно запустити, тому що у нас менше 1 % культурного населення. Коли у нас буде цей баланс, у нас не стане антиестетичного вандалізму, який є зараз.

Щоб підвищувати рівень своєї культури , потрібно їздити по нашій країні і за кордон. Лондон , Нью -Йорк , Париж , Барселона - ці міста потрібно відвідувати не з метою шопінгу, а для того, щоб подивитися на культурну складову : музеї, концерти, галерії, книжкові магазини. Не можна виключати і урбаністику, подивитися ресторани, поспілкуватися з людьми, у яких інша система цінностей. І якщо ви візьмете собі за правило одну суботу на місяць проводити в культурному місці , це вже буде дуже добре. Для того, щоб це все вивчити і зрозуміти, вам не потрібно витрачати багато часу. Потрібно багато бажання Обов'язково збирайте бібліотеку. Звичайно, зараз є Інтернет, але власна бібліотека - це зовсім інше. Цифровий носій - це не реальність. Поїхати за кордон зараз стало вже доступно, і , думаю, далі буде ще легше і доступніше.

В Україні зараз період відродження. Я думаю, що акулячий капіталізм буде зникати. Я не капіталіст за своєю суттю. Якщо я збираю якусь колекцію, то я роблю це не для того, щоб потім продавати. Якщо б зараз була можливість, я б зробив фонд приватних колекцій.

"Якщо ти реалізований хоча б на 10 % - ти щаслива людина "

Я оцінюю людей однаково. Є стандарт, який єдиний для всього світу - людина хороша або людина поганий. Вибачте, але це звучить смішно і примітивно. Я вірю в людей, і від того, що є люди, які крадуть, вбивають, ми можемо оцінити, що є хороші люди. Такі люди приносять себе в жертву соціуму, вони приречені в будь-якому випадку, навіть якщо у них все гаразд в гаманці. До них не можна ставитися інакше, ніж з великою жалістю.

Я боюся слів "успіх" і "успішність". Я вважаю, що якщо ти йдеш вперед, у тебе є мрії і можливість їх реалізувати, це і є успіх. Якщо тебе слухають і чують, це вже багато про щось говорить . Якщо ти реалізований хоча б на 10 %, то ти щаслива людина.

Всі свої пісні я писав вночі. Не знаю, може бути, вночі включається якийсь канал, але це не відбувається рівномірно. Якщо мені в голову прийшла ідея, а через дві години вона мені вже не подобається, я відмовляюся від неї. Я "терези" за знаком Зодіаку і для мене важливо все зважувати. Іноді приймаю рішення дуже швидко, за що потім розплачуюсь. Краще зробити неідеально, ніж не зробити. Ідеальна робота мене дратує Для мене як для творчої людини саме неідеальний стан є особливим. Якщо щось не виходить і інтерес пропадає , то це погана практика . Але якщо інтерес не пропадає і з'являється злість , це означає , що все вийде . Егоїстичний внутрішній інтерес - це та батарейка , яка підказує , що робити. Я ніколи не робив те , що мені нецікаво робити , я відмовлявся. Моя система виховання і сприйняття не приймає того , що я повинен щось робити. Я роблю те , що мені подобається. Якби це була рутина , я був би зовсім іншою людиною.

Натхнення виникає на самому початку , коли є ідея , а потім це все треба реалізовувати і займатися банальною роботою. Я не знаю , як до мене приходить натхнення . Або якісь канали відкриваються, або метафізичні процеси відбуваються, але друга частина натхнення - це елемент, який тебе надихає. Якби натхненням можна було керувати, все було б набагато зрозуміліше. Мені дуже шкода людей, які говорять, що у них його немає, що вони живуть розпланованою життям. Все не можна прорахувати, така система. Може , ці люди достатньо "товсті", з товстою шкірою, або вони все бачили. Я вірю в талант, його неможливо зімітувати - це не оргазм.

Джерело : http://kiev.vgorode.ua/news/197527