понеділок, 2 грудня 2013 р.

Блог about Music повернувся

Майже тиждень ніяких нових публікація тут не з'являлось але незважаючи на це відвідуваність була на непоганому рівні і мені це дуже приємно!!! Значить хтось сюди таки заходить!!!!


Ця пауза пов'язана з тим, що я разом з своїми друзями на кілька діб поїхали до Києва відстоювати свої позиції, поїхали туди бо вірили що це все не просто так(хоча не знаю як інші але я вірив).
Я сподіваюсь для багатьох Євромайдани - це були трохи більше ніж просто приводи відчути атмосферу фестивалів чи фан-зон, приводи для того щоб з'їздити в Київ. Стрибати бо стрибають всі, кричати навіть не задумуючись що ти кричиш - це можуть всі. Хоча добре, що люди таки об'єднуються і це дуже тішить. Сподіваюсь люди там стоять бо хочуть відчути себе частинкою тієї єдності. Але треба також думати, усвідомлювати, що робиш і робити щось реальне,
Приїхав я вчора, один день взяв на те, щоб відійти і сьогодні - нарешті взявся до улюбленої справи. Про музику будуть пости, не хвилюйтесь.
P.S : Хоч би знайшлися ті які хвилюються але вони є, я знаю.