суботу, 29 березня 2014 р.

Думайте головою!

Вибачаюся перед всіма хто зайшов сюди почитати про музику а я тут вам пишу про політику, яка вже всім давно надоїла. Але такий зараз час що маємо цікавитися нею, вибору іншого не маємо! Зараз мусимо боротися за той час, ті дні коли така фігня як політика не буде нас цікавити абсолютно.

Сьогодні різні партії почали висувати своїх кандидатів в президенти і я випадково натрапив на трансляцію з'їзду партії Батьківщина. Побачене мене спочатку трохи розсмішило але потім  задумався і стало вже не до сміху.

Люди, так вибирати не можна! Це ж наші помилки 2004 і 2009 років, тільки дуже дурний стає на ті ж граблі кілька разів. Я не хочу нікого агітувати бо якщо почну це робити мене відразу ж стушнить, але в своєму виборі спирайтесь лише на реальні речі, реальні непоказні вчинки, які б заздалегідь не були б спрямовані на підвищення власних рейтингів а не на, вибачте за слово, пусту нічого не варту пиздьож, що я зможу підняти Україну, позбавитись корупції, змінити систему і т.д. Не вірте пустим словам!

Я особисто на жаль чи, можливо навпаки, на добро не зможу вплинути на результати виборів так як за тільки за два місяці до них відбудеться моє 18-те день народження. Але ті, чиї батьки, бабусі і дідусі дивляться лише телевізор де є багато шлаку і не сидять в інтернеті, не маючи доступу до реальної інформації про все приховане, покажіть, переконайте, не дайте черговим виборам в черговий раз поламати Україні долю.

Бо вибачте коли дивишся як багато жіночок пенсійного і перед пенсійного віку накидаються і розціловують нашу "рятівницю" і викрикують при цьому : "Юля, Юля" - мозок не витримує, це вже нагадує якесь ідолопоклонство чи навіть культ вождя. Ніхто крім вас країну не змінить. І вірити фальшивому пророцтву за яким Україну врятує жінка-президент і спираючись ним на свій вибір - дуже нерозумно і не відповідально.

Тому думайте головою, робіть добре свою роботу і тоді все буде добре!

P.S : якщо когось цікавить мій особистий вибір то я б голосував за Ольгу Богомолець.

P.P.S :скоро створю окремий блог для подібної фігні щоб не засирати тут стрічку всім непотрібним.