четвер, 3 квітня 2014 р.

Тейлор Момсен : "Музика для мене - це як наркотик, як погана звичка"

Кілька років назад коли молода починаюча успішна актриса Тейлор Момсен, яка знімалась в серіалі "Пліткарка" змінила кар'єру актриси на музику ставши вокалісткою The Pretty Reckless, всі це сприйняли дуже песимітично опираючись на тягу до слави і необдуманість вчинків дівчини. 




Але зараз ці критики замовкли : проект The Pretty Reckless успішно розвивається а після видання свого другого альбому "Going to Hell" займає перші місця у різноманітних рок-чартах а сингл "Heaven Knows" поступово стає рок-хітом а сама фронтмен в одному з останніх інтерв'ю заявила : "Тепер ми з хлопцями з групи - номер один на чортовому радіо. Здається, все вийшло круто".

Звідки взялася ідея з'явитися голою на обкладинці диску, та ще й з готичним хрестом на спині?

Все завдяки Pink Floyd, у яких голі жінки теж сиділи біля басейну з обкладинками на спинах. Пам'ятайте, напевно, цю фотографію. Це був один з моїх улюблених плакатів у дитинстві, так що я просто нахабно поцупила цю ідею. Але в голову людям точно прийде інше, оскільки ми були обмежені розміром обкладинки компакта, і довелося, частково, обмежити себе на рахунок композиції. Коли все було готове, знімок з обкладинки можна було б назвати "EC Was Here" - так сильно він нагадує фото на тому самому диску Еріка Клептона (сміється).



Теми католицизму тут теж не уникнути. Ти релігійна?

Не сказала б. Я виросла в католицькій сім'ї, але потім сама все стала за себе вирішувати. А що стосується згадки небес і пекла в назві, то це так само вічно, як і сама музика. Так що мова йде всього лише про круту рок'н'рольну метафору .

Цього літа тобі виповниться 21. Як будеш святкувати?

Сподіваюся, що відіграю в цей день круте шоу. Я не те що б є фанаткою днів народжень та вечірок. Зараз я п'ю навіть менше, ніж в ті часи, коли мені це за законом не можна було.

Тобі сподобалася реакція людей на те, що ти постала оголеною?

Я сподівалася, що вони ніяк не відреагують, насправді. Ми ж усі з вами голі, коли з'являємося на світ. Якщо це вас шокує, то питання до сприйняття. Не думаю, що Джон Леннон хотів когось епатувати, коли з'явився голий на обкладинці платівки "Two Virgins". Він просто хотів бути максимально чесним і прямим. Я наготу сприймаю приблизно в тому ж контексті.



Всі, хто був на твоїх концертах, кажуть, що тобі там просто дах зносить. Не могла б ти пригадати щось саме дике?

Була маса ситуацій, про які я не хотіла б у пресі розповідати. Це просто частина рок'н'рольного життя, в якій ніколи не знаєш, чого чекати. Іноді дівчата на сцену встрибують і майки з себе стягують. Іноді просто перед сценою бійки починаються. Це прикольно - всім же цікаво.

Як щодо того випадку, коли Мерілін Менсон трохи придушив тебе на "Золотому глобусі" у 2012 році?

Насправді , це дуже круто було з його боку. Там була мобільна сцена, яка від'їжджала , і вона була залита потом. Тож фактично я падала, а він мене спіймав. Не знаю, що там люди подумали. Я все пережила без проблем.



Мужики не намагалися врізати тобі на концерті?

Як не дивно, нічого подібного не було. Навіть натяку. Чоловіки на концертах зазвичай ведуть себе сором'язливо. А ось дівчата можуть розійтися не на жарт. Вони весь час тебе лапають, лізуть фотографуватися і кричать.

Ти якось сказала, що хочеш бути Куртом Кобейном. Це так і залишилося мрією ?

Я мала на увазі , що хотіла б я бути такою ж талановитою, як Курт Кобейн. Він же був генієм! Також я хотіла б стати Джоном Ленноном, Робертом Плантом або Джиммі Пейджем, Нілом Янгом, Бобом Діланом і Rage Against The Machine. Це було б реально круто.

Тобі ж було менше року, коли Курт застрелився. Як тобі вдалося підсісти на Nirvana?

Коли мені було сім, батько дав мені пластинки Nirvana і Alice In Chains. Після цього я відкрила для себе Soundgarden і в'їхала у всю ту тему.



Досить важкий набір для семирічної дівчинки. Тебе спочатку ця музика не налякала?

О ні, я вже нормально підготувалася. Слухати рок я почала ще раніше - з The Who. Ще у мене була платівка Брітні Спірс, але рок'н'ролл захопив мене сильніше.

Прорив у кіно у тебе теж трапився приблизно тоді ж. Ти зіграла Сінді в "Грінч - викрадач Різдва" з Джимом Керрі. Могла б зараз цей фільм переглянути, чи не варто?

Та годі, все було круто. Мені ж тоді років п'ять було. Якщо фільм показують по телику перед Різдвом, я дивлюся його приблизно хвилину. А потім перемикаю канал.



Як довго ти збираєшся грати музику ?

А я і не збираюся закінчувати. Ніколи. Моя мета - записувати платівки і виступати, поки у мене буде така фізична можливість. Буду співати, поки не здохну. Тут навіть не питання вибору. Музика для мене - це як наркотик, як погана звичка. Коли я не співаю, я відчуваю себе не в своїй тарілці.

А в кіно ти повернешся?

Думаю, що ні. Я закінчила грати кілька років тому. Для мене це було все одно що ходити на службу за зарплатою. А тепер у мене є можливість їздити по всьому світу і грати концерти. Я не те що б заперечую акторство. Якщо мене чує Джосс Уідон, нехай покличе мене на роль Тора! Хоча, думаю, Кріс Хемсворт теж буде грати його, поки у нього будуть сили ноги пересувати.

Джерело : rollingstone.ru