понеділок, 17 березня 2014 р.

Ляпис Трубецкой припиняє своє існування

Лідер гурту "Ляпис Трубецкой" записав відео-звернення, яке було викладене на офіційному каналі групи на Youtube.



В цьому зверненні музикант повідомив про припинення діяльності гурту з 1 вересня цього року.


"Я дуже довго ламався і пручався, я вмію терпіти біль, але все-таки під тиском ізраїльських "ляпісів" я склав з себе рок-корону, зняв мантію найбільшого рок-клоуна в історії. І таки да, я розпускаю гурт "Ляпис Трубецкой". І слава богу, наче важкий камінь я зняв з себе, який тягнув мене на дно геронтократії, адже найбільш ганебне, дурне, вульгарне, що може статися з рок-групою, це зустріти 25-річний ювілей. І звичайно ж, гурти, які поважають себе, не повинні так довго жити", - говорить Михалок у своєму відео-зверненні.



Він також повідомив, що вони відіграють заплановані літні та весняні концерти, а уже з 1-го вересня перестане існувати.

Про свої подальші плани музиканти повідомлять пізніше.

За майже 25 років свої творчої діяльності колектив незмінно радував своїх шанувальників і поповнив свою скарбничку тринадцятьма студійними альбоми. Останній з яких вийшов 1 березня цього року і називається "Матрешка". 

Недавно з'явилась інформація про заборону виступів групи на території Російської Федерації у зв'язку з антиросійським матеріалом на останньому альбомі.

6 квітня Ляпис Трубецкой завітає з концертом до Львова.

Рецензія на альбом "Ляпис Трубецкой - Матрешка".