середу, 12 березня 2014 р.

Дмитро Шуров : "Багато хто боїться тиші"

Команда Pianoбоя приступила до зйомок кліпу на пісню "Родина" а ми почитаємо одне з останніх інтерв'ю Дмитра Шурова.


В якому музикант розповів про нові пісні, поєднання роботи композитора і музиканта, про музичні премії, зокрема і премію YUNA на яку номінований в цьому році у кількох номінаціях, про свої музичні смаки і про інші цікаві речі.

22 березня заплановано концерт Pianoбоя в Москві. Там же ж 15 лютого відбувся ще один ваш виступ . Як все пройшло , враховуючи ситуацію в Україні та її відносини з Росією які зараз дуже складні ? Як вас приймали?

Нас в Москві приймають дуже добре. Як і в Києві , Харкові , Одесі , Донецьку, Вінниці , Сочі , Пермі та багатьох інших містах. Як правило , паніку навколо міжнародних подій нагнітають люди , які або самі не бувають на концертах , або не бувають в тих місцях , про які поширюють чутки. Я вже давно таких "жирних тролів" обходжу десятою дорогою. А пісні Pianoбоя абсолютно універсальні. Вони про те , що не можна втрачати надію і , в основному , надихають людей на самостійне мислення .

У фільмі "У спорті тільки дівчата" звучить ваша єдина англомовна пісня. Який шлях вона пройшла перш , ніж потрапити в стрічку ? Чому у вас так мало пісень іноземними мовами?

У мене багато пісень англійською , французькою , є одна на китайському . Але всьому свій час. Зараз я відчуваю потребу в донесенні певних почуттів і думок тут , тому говорю з людьми на мовах , які більшість розуміє. Іноді приношу в жертву якісь свої музичні амбіції , щоб краще передати меседж , так як цей момент в історії , на мій погляд , вимагає спілкування на всіх рівнях. Пісня How Does It Feel? виявилася у фільмі завдяки Олександру Цекало , який і запропонував її .

)

Ви зараз працюєте над третім альбомом. Чим він відрізнятиметься від попередніх двох ? На коли намічений його реліз ?

У мене є нові пісні , але поки рано говорити про третій альбом, як і про майбутнє взагалі. Потрібно спочатку розібратися , де ми живемо , і знайти нові точки дотику з реальністю. Зараз я активно пишу нову музику і для Pianoбой і для інших проектів, зокрема , для спектаклю "Попелюшка" Московського театру "Современник". Це масштабна робота, що вимагає величезної кількості моральних і фізичних сил. Прем'єра призначена на квітень цього року. Паралельно ми граємо концерти в різних точках СНД. Ще , схоже , що цей рік буде багатий на різноманітні співпраці та спільні проекти. Багато музикантів відчувають потребу об'єднуватися і робити щось разом.

Які у вас залишилися враження від роботи з "Современником" ? Чи плануєте реалізовуватися в цьому руслі і далі?

Ця робота ще не закінчена , прем'єра вистави відбудеться в квітні. Музика для вистави - це щось зовсім інше, ніж для кіно або показу мод. Спектакль схожий на живий організм , гра акторів , декорації , світло і музика дуже впливають один на одного , це робить роботу складною і цікавою. "Попелюшка" театру Современник в підсумку виходить дуже музичною , багато інструментальної музики та кілька пісень , які співають актори. Все буде виконуватися наживо , з живою групою на сцені , яка задіяна у постановці . Я особисто відбираю музикантів , репетирую з ними , роблю партитури , займаюся з акторами. Окрім підготовки музики безпосередньо для театру , я працюю над музичним диском по спектаклю , який маю намір випустити після прем'єри .

Ваш другий альбом , який номінований на премію YUNA , називається «Не прекращай мечтать». Про що ви мрієте зараз і про що мріяли , коли писали альбом?

Я мрію про день , коли ми будемо жити в спокійній і захищеною , правовій країні , в якій слово влада буде асоціюватиметься не з крадіжками , обманом і вбивством , а з грамотним управлінням ресурсами країни на благо людям .

)

Як ви вважаєте , чи можна порівнювати творчість абсолютно різних груп ( і людей) ? Чи можна взагалі оцінювати і порівнювати творчість?

Все в цьому світі можна порівнювати. Ось тільки навіщо ? Музика - це не продукт харчування і навіть не засіб пересування , вона занадто суб'єктивна. Кожен може просто слухати артиста або не слухати .

Чи існує музика , яка вам абсолютно чужа ? Чия творчість з представлених артистів у номінаціях на премію YUNA вам близька?

Так, мені абсолютно чужа "Дискотека 80 -х" , я ні під яку горілку не зможу слухати "нео - шансон" , який зараз очолює всі Форбси і рейтинги. Взагалі є чимало артистів , твори яких , на мій погляд , не мають нічого спільного з музикою , як з емоційним явищем - це просто затички людям у вуха , люди хочуть , щоб весь час щось грало , багато хто боїться тиші.

Ви представлені в номінації YUNA ще і як кращий композитор. Що для вас пріоритетнішою - бути композитором або музикантом ?

У моєму випадку ці дві професії дуже переплетені , багато речей , які я пишу , сильно залежать від виконання, від того , як вони в конкретний момент відчуті . Тобто , я , як музикант , сильно впливаю на себе , як композитора. Але іноді пишуться пісні , які можна зіграти на будь-якому інструменті і заспівати будь-яким голосом . Їх суть від цього не змінюється , вони все одно звучать (наприклад , «Родина» , «Ведьма» , « Етажи » і кілька інших ) . Їх я вважаю своїми маленькими перемогами.

Pianoбой вже другий рік номінується на премію YUNA як краща група . Торік статуетку забрав "Бумбокс". Якщо цього року не переможете в номінації , турбуватиметеся ? :) Що для вас означає перемога в номінаціях YUNA ?

Я люблю перемагати. Але музика - не спорт , вона не залежить від премій . Тому подібні церемонії для мене - скоріше привід поспілкуватися в гримерці з тими ж друзями- музикантами , яких я рідко бачу. А головне для мене , у випадку з Pianoбой - це відчуття , що мій сигнал доходить до аудиторії. Взагалі-то для мене кожне нове місто , в яке ми приїжджаємо з концертом - нагорода.

Джерело : teleblondinka

Нагадаємо 24 березня у приміщенні львівської обласної філармонії відбудеться концерт Pianoбой на якому буде представлений новий альбом. Детальніше тут.