четвер, 13 лютого 2014 р.

Згадати минуле з Роббі!

Сьогодні одному з тих, хто вважається "королем" сучасного поп-року виповнилося сорок! Так, так мова йде про Роббі Вільямса.



Дата доволі символічна для музиканта, саме в такий час більшість музикантів переходять від життя в стилі "sex, drugs and rock'n'roll" до спокійнішого, врівноваженішого життя. Комусь це вдається раніше, комусь пізніше, комусь взагалі ніколи. Як-правило значну роль в цьому відіграє сім'я. Саме щось схоже відбувається зараз із Роббі.

Після народження доньки він поволі стає добрим, турботливим татусем. Навіть альбом в минулому році випустив присвячений своєму "чудові".

Але всі ми знаємо, яким він був років десять назад : "гострий" на слова язик майже не випускав його з британських таблоїдів, репутація хулігана здається назавжди закріпилася за ним але ні. Мабуть, зі всіма чоловіками рано чи пізно відбувається щось схоже.

Крім своїх пісень, крім своїх хітів він ще дещо залишив по собі це його знамениті словечка. І зараз я пропоную згадати найбільш пам'ятні з них з них :

Is Jesus real ? I really don't know . I wouldn't say no . I've got a tattoo of him on my forearm . I'm a big fan of Jesus , whether he existed or not . I'm a big fan of Superman , and he didn't exist .
Ісус реальний? Я не знаю , але сказав би , що ні. У мене на руці є його тату. Я великий шанувальник Ісуса , існував він чи ні. Але також я великий шанувальник і Супермена , однак його не існує.

When I was a child I prayed for a bicycle . Then I realized God works differently : I stole a bicycle and had been started to pray for forgiveness .
Коли я був маленьким , я молився про велосипед . Потім я усвідомив , що Бог працює по-іншому : я вкрав велосипед і став молитися про прощення.

I don't think anyone can ever be fully happy . If you're fully happy then you're a miserable person because the grass is always greener on the other side - it has to be . I'm not saying I'm miserable - in fact I'm the happiest I've been for a long time , but I'm no happier than I was when I was at school .
Я не думаю , що хтось може бути абсолютно щасливим. Якщо ви абсолютно щасливі , значить ви нещасна людина , бо трава завжди більш зелена , ніж повинна бути. Я не кажу , що я нещасливий - насправді , зараз я щасливіше , ніж коли-небудь був . Але я не щасливішим , ніж був у школі .

Some of the best times in my life happened under the influence of drugs ... I'd still be doing it if I could make good judgement calls . I'd still be doing it if I didn't blow up to the size of an aircraft hangar , because it was a great time .
Найкращі моменти в моєму житті відбулися під впливом наркотиків. ... Я б досі їх вживав , якби міг тверезо міркувати . Я б досі їх вживав , якби мене від них не розносило до розмірів ангара для літаків ,  це було крутий час .

I am the only man who can say he's been in Take That and at least 2 members of the Spice Girls .
Я єдина людина, яка може сказати , що він був у Take That і , щонайменше , у двох учасниць групи Spice Girls.

When I met David Beckham I didn't know whether to shake his hand or lick his face .
Коли я зустрів Девіда Бекхема , я не знав , чи то потиснути йому руку , чи то облизати його обличчя.




It would be great to see somebody like Kid Rock kissing a man . But I'm sure that he wouldn't like the prospect of it put to him , and I won't even go there with Eminem .
Було б класно побачити когось на зразок Кіда Рока , що цілується з чоловіком. Але я впевнений , що він би не дуже зрадів даної перспективі. І не пішов на це навіть з Емінемом .

An awful lot of gay pop stars pretend to be straight . I'm going to start a movement of straight pop stars pretending to be gay .
Занадто багато поп -зірок геїв прикидаються натуралами . Я ж збираюся почати рух , коли зірки - натурали прикидаються геями.

I always want to write a song so that there wouldn't ashamed to sing it in a bathroom . I have stealed this phrase from Bono , seems he understands this situation better than anyone else as I think .
Я завжди збираюся написати пісню так , щоб її не було соромно співати собі у ванній. Цю фразу я у Боно підрізав , він , мені здається , краще за всіх розуміє ситуацію.

There's no point regretting things . If you can't do the time , don't do the crime . Life's too short to worry about things I've said .
Немає сенсу шкодувати про скоєне. Якщо ви не можете понести покарання - не робіть злочин. Життя занадто коротке, щоб я турбувався про те , що наговорив 
.
Nobody can lead you into a rage until you want it yourself .
Ніхто не може привести Вас в лють , поки Ви самі цього не захочете.

Thanks for growing old with me ...
Спасибі, що старієте разом зі мною ...


З днем народження! Щоб все у тебе було добре!

Були використані матеріали з itop.fm