неділю, 29 грудня 2013 р.

2013

Ось вже 2013 закінчується, час проводити підсумки. 2013 - я б назвав роком зміни свідомості, роком дорослішання і не лише через Євромайдан, просто мені так здається, а також роком дуже туплєрських вчинків на які я мастак.


Для України 2013 рік - рік свавілля всіх провладних структур і одночасно рік "пробудження". Як завжди це було : в Україні більше неприємних подій ніж приємних але також в цьому році зародилось явище чи подія (не знаю навіть як сказати), яка своїм єднанням перекрило всі ті "плями" .
В спорті 2013 для України вважаю вдалим : успіхи наших боксерів, сенсаційне досягнення наших баскетболістів(1/4 фіналу ЧЄ), перемога Долгополова над Федерером, перемоги наших біатлоністок ну і врешті-решт робота Fomenko&Co, які до останього тримала нас в надії.
В цьому році я серйозно захопився музикою, результат - цей блог.
Ну і невеличкий хіт-парад від мене :
Книга року : одну вибрати важко тому ось : Ф.С. Фіджеральд "Великий Гетсбі", С.Кінг "11.22.63"
Фільм року : з переглянутих вперше : "Список Шиндлера", з нових - "1+1"
Пісня року : The Beatles - Yesteday
Альбом року : О.E "Земля"
Подія року : Євромайдан
Захоплення року : музика
День року : крутих днів було немало але найбільше запам'ятався - 01.06.2013
Покупка року : гітара
Матч року : Україна 2 - 0 Франція
Розчарування року : Франція 3-0 Україна
На більше фантазії в мене не вистачило.

"Бажання сильні як любов поможуть нам дійти і буде вся та наша висота"
Це вже побажання на 2014