суботу, 23 листопада 2013 р.

Сергій Бабкін "Для мене читання пов'язано з якоюсь - статичністю"

Зараз гурт Сергій Бабкін гастролює Україною в рамках туру в честь 10-річчя однойменного гурту. І перед концертом у Запоріжжі лідер, вокаліст і автор пісень групи дав інтерв'ю, яке я і пропоную вам почитати.




В ньому музикант-актор розповів як він оцінює творчість групи, розповів також про його участь у проекті "Брюссель" і те, чому він не може читати.

 -Сергій, як вас зустрічають в кожному місті? І що для вас Запоріжжя?

- Зустрічали добре скрізь . Наше завдання зробити так, щоб концерт не відрізнявся ні в одному з них по градусу, він повинен бути стабільним. Хочемо «наповнити» людину перед закінченням. Щоб вона, після завершення виступу, думала, що не дарма витратила свій час і гроші.

- Ви проводите зараз "квартирники"?

- Так, проводимо, але дуже рідко. У Харкові раз на рік стабільно. Ще восени два "квартирники" було, плюс, один до Нового року, такий собі "новогоднічок". Але він нічим не відрізнявся, просто ялинка стояла ...

- Що відчуваєте за 5 хвилин до виходу на сцену?

- Перед виступом ми зазвичай беремося за руки , стаємо в коло і говоримо : раз , два , три з Богом.

- Трек -лист цього туру склали фанати: чим це обумовлено і чи не стали деякі композиції , попавши до переліку , для вас несподіванкою?

- Справа в тому, що нам складно адекватно оцінювати свою творчість. І якщо тур присвячений 10 - річчю групи, то правильно було б, щоб глядачі самі вирішили, що за цей час ми зробили доброго. До речі, 70 % пісень збіглося з нашими припущеннями, а от 30 % стали несподіванкою. Наприклад, думали, що "Мотор" увійде або "Слова", але ці пісні не потрапили у список.

- Як за 10 років змінилася група «Сергій Бабкін »?

- Кардинально . Колектив формувався протягом років шести. Вже четвертий рік граємо в нинішньому складі. А спочатку були вдвох, втрьох, вчетверо ... Мені здається, за цей час ми стали краще грати . Ми почали більше відчувати один одного. Теперь група більш ритмічна та більш якісно і безпомилково підходить до відтворення.

- У пісні "Возьми меня с собой" в одному з куплетів чути голос вашої дочки, яка запитує : "Тату , ти плачеш?" Це спеціально підлаштовано, чи її записали випадково ?

- Спочатку, цей фрагмент був записаний випадково. Я сидів у кімнаті, наспівував під гітару , вона підбігла і поставила запитання : «Тату , ти плачеш? ». Я тоді, якраз , записував пісеньку і включив на телефоні диктофон. Але потім я віддав телефон в ремонт , там його перепрошили , і всі записи стерлися . У майбутньому я просто відновив її . Включив диктофон, сів грати. Вона не приходить. Я повторив . І дочка прибігла : "Тату , ти плачеш? - Ні , я не плачу, я співаю".

- Не боїтеся викладати в соціальні мережі відео з донькою і виставляти напоказ особисте життя?

- Ви б ще запитали: чи не боїтеся ви гуляти містом , показувати своє справжнє обличчя і ходити за батоном і кефіром ? Чого боятися взагалі ? Хтось у " Фейсбуці " напише: " хай тобі щось там ? " . Та що за дурниці.

- Нещодавно групу «Океан Ельзи» оштрафували в Росії за порушення міграційного законодавства . Прокоментуйте цю ситуацію ...

- Що тут коментувати? У музичному плані , без перебільшення , особою України стала група "Океан Ельзи". І те , що сталося в Росії це ще раз показують , що чіпають тільки кращих .


- Чи любите ви брюссельську капусту? Як вам участь у цьому проекті?

- Я вдячний за проект "Брюссель", це була величезна школа життя для мене, в першу чергу. я брав участь там як музикант. Стояв зліва. А не як зазвичай по центру. Це проект Cлавка. Було круто спостерігати за всім з іншої позиції . Якщо з'явиться ідея відновити проект - я завжди її підтримаю .

- Порадьте що - то почитати?

- Я взагалі не читаю , на превеликий жаль . Це не плюс , і цим пишатися не можна. Мені читання не прищепили з дитинства. Пробував кілька раз сісти за книгу - протримаюся сторінок 20, і все. Один раз навіть 50 дочитав . Далі не зміг. Напевно , це залежить від внутрішнього світу і характеру . Для мене читання пов'язано з якоюсь - статичністю ...

- Самі б написали книгу?

- Я не знаю. Коли запитують, що читаєш, кажу: чукча не читач, а письменник. Може , і напишу книгу , але це буде якийсь нонсенс.

- Що для вас важливіше бути музикантом чи актором?

- Складне питання : і те , і те мистецтво , творчість . Один час вважав себе актором , а все інше йшло на задній план (Сергій Бабкін грав у харківському театрі « 19 » , - авт.) . Зараз навпаки: музика - на першому місці. Хоч не можу назвати себе музикантом. Але це робота , а не хобі , захоплення або хухри - мухри .

- А подобається більше в кіно або в музиці?

- Все, я в ступорі ...

- Якби музика була дівчинкою , як би вона виглядала?

- Як моя дружина.

- Хто або що ваш головне джерело натхнення?

- Життя саме по собі , яка вона є. А в ній обов'язково є стрижень , опора , човен . Це моя сім'я і мої улюблені люди. Дружина , дітки і батьки - найголовніше , за що треба триматися.

Джерело : Ново Запоріжжя